środa, 13 lipca 2011

Metamorfoza Eviva9

Twarz:


Przed: Bardzo ładnie :) Ale nie widać żebyś pomalowała policzki. Albo tego nie zrobiłaś albo po prostu jestem ślepa ;p

Po: Oczy pomalowałam czarnym, brązowym, dwoma żółtymi oraz białym cieniem. W kącikach czarne tusze oraz czarny eyliner. Policzki pomalowane różowymi pudrami.  Usta - żółta oraz jasnożółta pomadka. Mam nadzieję, że mi wybaczysz, że zostawiłam te same włosy, ale takie pasowały do mojej stylizacji. Powala mnie Twoja kolekcja farb do włosów *.*

Strój:


Przed: Jest zwyczajnie, ale ładnie ;) Tylko te buty tu nie pasują.

Po: Pewnie spodziewałaś się czegoś zupełnie innego, ale niestety wyszło jak wyszło. Biała tunika, pod nią jeszcze jedna biała tunika i czarna spódniczka. Dwie pary rajstop - czarna i biała.Do tego dwa paski, torebka i buty.

1 komentarz:

  1. Dziękuję :D Masz do tego głowę ! A do tych policzków to je pomalowałam ale leciutko :D

    OdpowiedzUsuń